Digitalizáció versus regionalitás

Egy reklámügynökség Debrecenben ugyan olyan hatékonyan lehet a segítségünkre, mint bármelyik másik reklámügynökség az országban. Mégis vannak pozitív előnyei, ha egy helyi reklámügynökséget bízunk meg a cégünk médiában való megjelenésének koordinálására. Amikor felvesszük a kapcsolatot egy reklámügynökséggel nem hátrány, ha a személyes találkozók végett sem kell több száz kilométert utaznunk.Továbbá nagy valószínűséggel a reklámügynökség Debrecenben vagy környékén élő kollégákat alkalmaz, így még inkább releváns információkkal rendelkezhetnek a helyi körülményeket és szokásokat illetően, amit eredményesen építhetnek be az online megjelenéseinkben is. A kreatív anyagokban megjelenhetnek olyan finom utalások, például helyi szokásokra, nevezetességekre vonatkozóan, amelyek tudat alatt is pozitív impulzusként hatnak a potenciális vevőinkre. Kinek nem dobbanna meg a szíve, ha a sok ismeretlen tartalom között felbukkanna egy ismerős kép, vagy táj? A reklámügynökség által tudatosan felhasznált közös kapcsolódási pontok hatnak az érzelmeinkre, bizalmat ébresztenek az emberekben, amik jó alapul szolgálhatnak az értékesítés fellendülésében is. Tehát megállapíthatjuk, hogy a digitalizáció határtalan világában is érdemes a regionális tapasztalatainkat felhasználni egy-egy új ötlet kitalálásánál, kidolgozásánál és megvalósításánál is.