Az, hogy egy vállalkozásnak az interneten kötelező jelen lennie és egy weboldalt üzemeltetnie nem is kérdés. Minden weboldal célja, hogy megismerjék általa a céget, kapcsolatba tudjanak lépni velünk és végső soron megvásárolják a terméket vagy szolgáltatást, amit az adott cég terméke. Ezért a látogatottság növelés minden weboldal fontos célja. Ezt sok féle képpen lehet elérni. Vannak ingyenes és vannak fizetős hirdetési lehetőségek, amikkel elérhető a látogatottság növelés. Az ingyenes lehetőségek közül érdemes megemlíteni a közösségi média felületeken való aktív jelenlétet. Ez nem egy hagyományos reklám, mivel ezeken a felületeken inkább csak az ismertségünk növelése, imázsépítés, fogyasztói bázis építése és a fogyasztók véleményének és szokásainak pontosabb megismerése a cél. Ezeket, ha magának csinálja egy cég, akkor ingyenesek. Viszont, ha szeretne igazán profi munkát és a legtöbbet szeretné kihozni ebből a lehetőségből, akkor érdemes felfogadni egy erre szakosodott szakembert vagy céget. A fizetős hirdetéseknél a leggyakrabban használt hirdetési forma a pay per click kampány. A pay per click kampány lényege, hogy a hirdetés által generált kattintások után kell a hirdetőnek fizetnie.