Fontos megjegyezni, hogy bár a bosszantó reklámoknak számos pozitív hatása is lehet, mint például az emlékezetesség, de megvan annak is a veszélye, hogy rossz fényben tüntessék fel a márkát. Ha a reklám túlságosan tolakodó vagy sértő, az negatív reakciókat válthat ki a közönségből, és ronthatja a márka imázst. Ezért kulcsfontosságú, hogy a bosszantó reklámokat gondosan tervezzék meg és teszteljék a célközönség reakcióját, hogy elkerülhető legyen a káros hatás.

A bosszantó reklámok kihívást jelentenek a márkák számára, de ha megfelelően használják őket, pozitív hatást gyakorolhatnak a márkára. A reklámok egyedi és emlékezetes megjelenése hozzájárulhat ahhoz, hogy a márka kitűnjön a versenytársak közül, és erősítse a fogyasztói kötődést. Az ilyen típusú reklámok néha kiállnak az idő próbáját és ikonikus státuszt érhetnek el, amely hosszú távon előnyt jelenthet a márkának a versenyben a fogyasztók figyelméért és hűségéért.