Néhány éve igencsak elterjedtek az okostelefonok, hiszen olyan feladatokat tudnak ellátni, mint a számítógépek. Funkciójuk ugyanazzá vált, mint az asztali gépeké vagy laptopokké azzal a különbséggel, hogy egy zsebben is könnyedén elférnek. A legtöbbet használt feladat amit ellátnak, az a világhálón elérése, hiszen bárhol, bármikor leveleinket és egyéb üzeneteket tudunk elolvasni, utána nézhetünk boltok kínálatainak és rendeléseket adhatunk le a webáruházak segítségével. A digitális marketing stratégia elsődleges feladata pedig az, hogy a célközönség tagjai közül bárkit, bármikor a lehető leggyorsabb elérjen és hatást gyakoroljon rá. Azáltal, hogy az okostelefonja mindenkinek a testközelben van, a mobilmarketing könnyen ki tudja fejteni hatását. Sőt, a mobilmarketing egy olyan digitális marketing stratégia, mely talán még szélesebb körben tud hírt közölni, azokat is képes elérni, akik eddig nem tartoztak az előre definiált célközönség közé. Tehát célközönség bővítésére is kiválóan alkalmas módszer a mobilmarketing.